Comunicarea in spatiul public (institutii publice)
Durata curs: 2 zile
Comunicarea însoţeşte activitatea instituţiei administraţiei publice, contribuind la realizarea în bune condiţii a acesteia. Ea răspunde totodată nevoii organizaţiilor din sectorul public de a-şi afirma rolul specific, aducând la cunoştinţă cetăţenilor obligaţiile de asumat şi prerogativele de caredispun.
Grup țintă: cursul se adresează celor care lucrează sau doresc să lucreze în domeniul adminstrației publice.
Teme:
forme de comunicare, stiluri de comunicare
relații publice
Activități:
scrierea şi editarea de mesaje;
relaţiile cu presă;
cercetarea;
activităţile de management;
consilierea;
organizarea de evenimente speciale;
cuvântările în public;
producţie;
pregătire profesională;
contacte
Acest curs este destinat companiilor și pentru a vă putea face o ofertă financiară în funcție de nevoile și interesele dvs., ne găsiți la contact@apluscursuri.ro sau telefonic la 0753333331