factor important în proiectarea imaginii și în relația cu clienții
Comunicarea
Durata curs: 2 zile
Grup țintă: persoane care sunt implicate în relația cu clienții companiei și în managementul societății.
Cursul Comunicarea – factor important în proiectarea imaginii și în relația cu clienții îşi propune să dezvolte/îmbunătățească procesul de comunicare organizațională, comunicarea între și în interiorul departamentelor de lucru a organizației. Existența unor reguli de etică și conduită în procesul de comunicare scrisă va conduce la detensionarea relațiilor cu clienții interni, pe ansamblu va reduce situațiile cauzatoare de stres și cu siguranță va contribui la o mai bună “relaționare” între și în cadrul departamentelor, va permite responzabilizarea și asumarea responsabilităților aferente îndeplinirii sarcinilor de servicii. Urmărirea, follow up-ul, realizării sarcinilor/măsurilor prevăzute în fluxul operațional va conduce la îmbunătățirea procesului de comunicare organizațională.
OBIECTIV:
După parcurgerea acestui curs participanții vor putea să:
definească regulile și principiile comunicării
aplice noile reguli de conduită de comunicare corporatională.
gestioneze timpul de lucru prin stabilire de priorități și evitarea pierderilor de proces.
evite și să rezolve situațiile generatoare de conflicte(stres, neurmărirea realizării sarcinilor primate/date, etc)
TEMATICĂ:
Introducere : Se vor prezenta noțiuni generale despre comunicarea organizatională, se vor discuta problemele/neajunsurile din procesul de comunicare existentă la nivelulor organizației, aspect care crează discordanțe.
MODUL 1 : CONCEPTUL DE OFFICE COMMUNICATION
Comunicare și informație – comunicarea organizațională
Comunicarea proces de influență
Metode și tehnici de perfecţionare şi dezvoltare a comunicării organizaţionale
Reguli de etică și conduită la e:mail
Rolul follow up-ului într-un flux informațional
Aplicații practice, simulări de situații – dezbaterea codului de comunicare (propunerea de cod va fi prezentat managementului organizației pentru validare/modificare etc.