Vânzarea produselor nu se poate realiza fără o promovare a imaginii instituţiei şi a produselor acestora. Practic, la ora actuală, în condițiile în care toate instituţiile financiare au produse cu caracteristic asemănătoare, diferența în vânzări este făcută de modul în care fima își promovează imaginea și își pregătește vânzătorii pentru câștigarea încrederii clienților.
Acest curs are ca obiectiv general, implicarea forţelor de vânzări şi pe cei de la risc într-o acţiune comună în care toţi vor participa la activităţi care ţin de: creşterea vănzărilor, de reducerea riscurilor în activitatea de finanţare şi nu în ultimul rând în project management deoarece toţi trebuie să acţioneze ca o ECHIPĂ pentru interesele firmei.
Grup țintă: persoane implicate în activitatea de vânzări și de management.
Conţinut:
Promovarea şi vânzarea produselor financiare:
Tema 1: Indicatori de exprimare a imaginii institutiei financiar în spatiul public.
Imaginea institutiei - Conceptul de imagine:
1.1. Particularitatile imaginii serviciilor financiare
1.2. Structura şi segmentarea pieţei
1.3. Indicatorii de exprimare a imaginii
Tema 2: Comunicarea – factor important în proiectarea unei imagini pozitive
2.1.Procesul de comunicare – consideraţii teoretico-metodologice
2.2.Scopul, obiectivele şi rolurile comunicării manageriale